سپید مرکز مشاوره درسی تحصیلی

سپید مرکز مشاوره درسی تحصیلی

سپید مرکز مشاوره درسی تحصیلی

سپید مرکز مشاوره درسی تحصیلی

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

 دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی قبل از برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی امری مهم به حساب می آید و داوطلبان در این زمینه بایستی اطلاعات دقیقی داشته باشند. و از آنجایی که امسال در زمینه آزمون مدارس نمونه دولتی شاهد تغییراتی گسترده خواهیم بود و در تمامی بخش های مربوط به این آزمون از جمله بخش دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نیز ممکن است این تغییرات اعمال گردد  به همین حهت بر آن شدیم تا در این مقاله در این مورد توضیحاتی مناسب برای داوطلبان این آزمون ارائه خواهیم نمود.

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که در روند کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی و راهنمایی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

این مورد از جمله مواردی است که به طور دقیق نمی توان در مورد آن اظهار نظر نمود به خاطر این که زمان دقیق برگزاری آزمون مشخص نمی باشد و معمولا به صورت حدودی زمانی را برای آن اعلام می کنند و همچنین چون کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی یک هفته قبل از برگزاری آزمون بایستی برای دریافت داوطلبان بر روی درگاه اینترنتی قرار گیرد به همین جهت زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه بستگی به زمان برگزاری آزمون دارد ، که بطور حدودی و با توجه به زمان حدودی برگزاری آزمون نمونه دولتی می توان گفت که اواسط خرداد ماه کارت ورود به جلسه در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

در چند سال گذشته که آزمون نمونه دولتی در تمامی استان ها برگزار می شد ثبت نام مدارس نمونه دولتی و سایر موارد مربوط به این آزمون از جمله کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی به صورت استانی و از طریق سایت هر استان انجام می گرفت. اما امسال با توجه به تغییرات صورت گرفته در این زمینه ، برای دریافت کارت ورود به جلسه به مانند ثبت نام این آزمون داوطلبان بایستی به سایت www.azmoon.medu.ir مراجعه نمایند و از طریق این سایت بر اساس دستورالعملی که در ادامه بیان خواهیم نمود در بازه زمانی که در بخش بالا اعلام نمودیم اقدام به دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون خود نمایند.

نحوی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

داوطلبان آزمون مدارس نمونه داولتی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی پس از ورود به سایت www.azmoon.medu.ir بایستی وارد پنل کاربری خود شوند. برای ورود به پنل کاربری در قسمتی که در تصویر زیر اشاره نموده ایم اطلاعات خود را که شامل کد ملی و رمز همگام یا شماره شناسنامه است وارد نموده و به پنل کاربری داوطب مورد نظر وارد شوند.

[caption id="attachment_489" align="aligncenter" width="600"]کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی[/caption]

پس از اینکه داوطلب وارد پنل کاربری شد بایستی بر روی گزینه دریافت کارت ورود به جلسه شود و نسبت به دریافت و پرینت آن اقدام نمایند. البته لازم به ذکر است که اگر داوطلبی بنا به هر دلیلی هزینه ثبت نام خود را تا این زمان پرداخت نکرده باشد امکان در یافت کارت ورود به جلسه برای او فراهم نخواهد بود. به همین جهت در صورتی که داوطلب هزینه ثبت نام خود را تا این لحظه پرداخت نکرده است نسبت به پرداخت آن اقدام نماید.

توضیحات پایانی در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

با توجه به اینکه در صورت به همراه نداشتن کارت ورود به جلسه از حضور داوطلبان در آزمون جلوگیری به عمل می آید داوطلبان در حتما قبل از برگزاری آزمون نسبت به دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه اقدام نموده و آن را در زمان برگزاری آزمون به همراه داشته باشند. همچنین بر روی کارت ورود به جلسه ، محل برگزاری آزمون نیز مشخص می گردد به همین دلیل داوطلبان می توانند یک روز قبل از برگزاری آزمون برای اطلاع دقیق از مسیر های منتهی به محل آزمون به آدرس برگزاری آزمون مراجعه نمایند تا در این مورد به مشکلی برخورد نکنند. و در روز برگزاری آزمون نیز لازم است یک ساعت قبل از برگزاری آزمون با به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و سایر موارد مورد نیاز در محل برگزاری آزمون حضور داشته بشند. مورد آخر در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی این است که داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه حتما به اطلاعاتی که از داوطلب بر روی کارت درج شده است توجه نمایند و صحت این اطلاعات را بررسی نمایند. در صورتی که هر کدام از این اطلاعات اشتباه وراد شده باشد برای جلوگیری از هر گونه مشکل احتمالی با واحد سنجش آموزش و پرورش محل سکونت خود تماس حاصل نمایند.

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که در روند کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی و راهنمایی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

مدارس تیزهوشان

مدارس نمونه دولتی

مدارس شاهد

مدارس

مطالب مرتبط کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

مدارس نمونه دولتی

ثبت نام آزمون نمونه دولتی

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی

ثبت نام مدارس ماندگار البرز

www.azmoon.tehranedu.ir

منبع:

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.